مجتمع فنی تهران در راستای آموزش های مهارت محور و نیز توسعه اشتغال اقدام به ارائه انواع دوره های تخصصی و مهارتی در مراکز گوناگون کرده است. به دلیل تربیت نیروی کار ماهر و کارآفرین ثبت نام کلاس های آموزشی و مهارتی متنوع در زمینه هایی مانند فناوری، مهندسی، زبان های خارجه، معماری، هنر و سینما، علوم مالی و … از طریق سایت ثبت نام دوره ها انجام می گردد.

مجتمع فنی تهران فعالیت خود را با ارائه دوره های الکترونیک، برق صنعتی و تعمیرات رادیو و تلویزیون آغاز کرد و با دریافت مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان اولین مرکز مجاز آموزش فناوری اطلاعات شناخته شد. چشم انداز این آموزشگاه در راستای حرفه آموزی، کارآفرینی و توسعه اشتغال مولد است و با استفاده از سیستم آموزشی نوین و به روز سعی در تحقق رسالت خود در زمینه آموزش مهارت محور در این زمینه دارد. . خدمات همسو با تحولات جهان برای گسترش مختلف.

با توجه به افتخارات کسب شده توسط مجتمع فنی تهران از جمله دریافت جایزه نوبل کارآفرینی از موسسه نوبل اروپا و گواهی مدیریت شایستگی از مرکز اروپایی EBCL، کلیه دوره های آموزشی و تخصصی ارائه شده در زمینه های مختلف علوم مانند فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، علوم مالی، زبان های خارجی و… از اعتبار خاصی برخوردارند. لذا سایت ثبت نام دوره جهت دسترسی سریع به دوره های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است تا این افراد پس از دریافت گواهینامه معتبر از مجتمع فنی تهران در دوره های مذکور ثبت نام کرده و به راحتی وارد بازار کار شوند. در ادامه جزئیات دوره های این آموزشگاه معتبر و شرایط ثبت نام در هر کلاس مهارت محور به تفصیل توضیح داده شده است.

معرفی مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران در ابتدای فعالیت خود عمدتاً در زمینه الکترونیک و تعمیرات رادیو و تلویزیون فعال بود و به تدریج وارد رشته مهندسی کامپیوتر و تدریس سیستم عامل DOS شد. از سال 1376 مجتمع فنی تهران نمایندگی هایی را در سراسر ایران تأسیس کرد و هم اکنون 50 نمایندگی در ایران دارد که 10 نمایندگی در تهران مستقر هستند.

دیپلم مجتمع فنی تهران زیر نظر سازمان فناوری اطلاعات تهران می باشد. سازمان فناوران تهران یک موسسه آموزش عالی است. گواهینامه مجتمع فنی تهران مورد تایید سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی بوده و در سایت رسمی استخدام کشور نیز تایید شده است.

مجتمع فنی تهران نماینده اعضای کالج های انگلیسی و کانادایی است و به دانشجویان خود مدارک بین المللی مانند دیپلم City&Guilds در انگلستان و دیپلم ITD در کانادا را اعطا می کند. دوره های آموزشی به صورت حضوری، آنلاین و غیر حضوری با پشتیبانی 24 ساعته برای هنرجویان در مجتمع فنی تهران برگزار می شود.

بت نام در آزمون های کتبی و عملی فنی و حرفه ای بعد از اتمام کلاس های آموزشی انجام شده و دانش آموختگان در صورت کسب حداقل نمره 50 در آزمون کتبی و 70 در آزمون عملی موفق به دریافت گواهینامه مهارت در همان رشته آموزشی می گردند.

دوره های مجتمع فنی تهران

دوره های مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران شامل ۱۶ دپارتمانمی باشد که هر یک از آن ها دوره های تخصصی و استاندارد حوزه خود را با هدف ارتقای مهارت دانش پذیران برگزار می نماید.

دپارتمان فناوری اطلاعات

در دپارتمان فناوری اطلاعات دوره هایی با هدف آموزش صحیح و تربیت نیروی متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و رشته های مختلف مجتمع فنی تهران برگزار می گردد. می توان گفت فناوری اطلاعات زیر مجموعه ای از فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد. شبکه و زیر ساخت، امنیت، وب و برنامه نویسی، رباتیک، تجارت الکترونیک از زیر شاخه های اصلی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات است. در دپارتمان فناوری اطلاعات در گروه های زیر دوره های تخصصی برگزار می گردد:

گروه نرم افزار و برنامه نویسی

رباتیک

شبکه و امنیت

مهارت های پایه

وب و تجارت الکترونیک

در این گروه ها دوره های طراحی سایت، رابط کاربری و بهینه سازی موتورهای جست و جو، برنامه نویسی، دوره کلیه تخصص های مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت برگزار می گردد.

دپارتمان علوم مهندسی

مجتمع فنی تهران در خصوص ده ها رشته مختلف مهندسی خدمات آموزشی فراهم کرده اند تا قادر باشند سطح کیفیت دانش پذیران خود را ارتقا بدهد.

گروه های آموزشی دپارتمان علوم مهندسی

مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی

مدیریت پروژه

ریاضی و آمار

سیستم های مدیریت

طلا و جواهر

مهندسی مواد، جوش و خوردگی

مهندسی مکانیک

رشته مهندسی پزشکی

مهندسی عمران

مهندسی برق

مهندسی نقشه برداری

مهندسی صنایع

مهندسی انرژي و تاسیسات

سمینار تخصصی

دپارتمان برق و الکترونیک

به این خاطر که رشته مهندسی برق طرفداران بسیاری دارد گروه های آموزشی و دوره های بسیار زیادی توسط مدرسان با تجربه در دپارتمان برق والکترونیک مجتمع فنی تهران برگزار می گردد. این دوره ها با هدف آموزش نیروی کار برای ورود به بازارهای کاری داخلی و خارجی برگزار می گردندد. از این رو داوطلبان قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه ثبت نام در مجتمع فنی تهران در دوره مدنظر خود شرکت نمایند. گروه های دپارتمان برق و الکترونیک به شرح زیر می باشند:

اتوماسیون صنعتی

ابزار دقیق

برق(قدرت)

تعمیرات

حفاظت و تردد

الکترونیک و کنترل

دپارتمان کودک و نوجوان

مجتمع فنی تهران در دپارتمان کودک و نوجوان با داشتن برنامه و طرح های آموزشی مناسب و استاندارد سعی در تربیت و آموزش رده سنی کودکان و نوجوانان داشته، کودکان و نوجوانان برای شرکت در دوره های دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران تعیین سطح می گردند. گروه های دپارتمان کودک و نوجوان:

 

گروه مهارت زندگی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

رباتیک

پکا

هنر

دپارتمان زبان های خارجی

در دپارتمان زبان های خارجی این آموزشگاه روش و رویکردی منحصر به فرد در آموزش زبان های خارجی به کار گرفته خواهد شد. مجتمع فنی تهران آموزش و ارزیابی خود در دپارتمان زبان های خارجی را بر اساس استاندارد چارت اروپایی CEFR قرار داده اند که امکان تطبیق با آزمون های بین المللی زبان را خواهد داشت. گروه های آموزشی دپارتمان زبان این دوره ها برگذار می گردد:

 

گروه زبان اسپانیایی

زبان عربی

زبان انگلیسی

زبان فرانسه

زبان آلمانی

زبان ایتالیایی

زبان روسی

زبان ترکیه ای

دوره های آمادگی آزمون آیلتس

زبان کودک و نوجوان

تربیت مدرس

دپارتمان دانش سلامت

دپارتمان دانش سلامت با کادری مجرب شامل اساتید دانشگاهی، پزشکان متخصص و با به کار گیری برنامه های آموزشی استاندارد در گروه های متنوع مراقبت پوست، مو و زیبایی، گریم، بهداشت و سلامت، روانشناسی و آزمون های روان شناختی، تغذیه و غیره به برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و حضوری پرداخته است. مدرک های ارایه شده در دپارتمان دانش سلامت به شرح زیر می باشند:

مدرک دو زبانه (فارسی- انگلیسی) مجتمع فنی با کد پیگیری

مدرک از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور

گروه های آموزشی دپارتمان دانش سلامت به شرح زیر است:

زیبایی

پوست و مو

روانشناسی

تغذیه

بهداشت

دپارتمان معماری

در این دپارتمان تمرکز بر روی مهارت آموزی دانش پذیران برای ورود به بازار کار به عنوان افراد حرفه ای می اشد. دپارتمان معماری مجتمع فنی تهران سعی دارد تا اشخاص ماهر به بازار کار معرفی نماید دوره های آموزش معماری، معماری داخلی و نرم افزار های معماری با جدیدترین روش ها و با حضور اساتید در مجتمع فنی تهران برگزار می گردد.

گروه های دپارتمان معماری:

 

گروه نرم افزار های کاربردی

گروه معماری داخلی

گروه طراحی داخلی

گروه شهرسازی

دپارتمان فناوری مد و پوشاک

در دپارتمان فناوری مد و پوشاک مجتمع فنی تهران سعی بر این دارد تا  آموزش و تربیت استاندارد و به روز در دسترس علاقه مندان به صنعت پوشاک و مد فراهم نماید تا طراحان خوب و حرفه ای پس از گذراندن دوره های آموزشی به بازار کسب و کار معرفی شوند. گروه های آموزشی دپارتمان فناوری مد و پوشاک:

 

طراحی چرم

بازاریابی در صنعت مد

صنایع پوشاک

دپارتمان هنر و سینما

دپارتمان هنر و سینما با روش و رویکرد تازه ای برای تربیت نیرو هایی حرفه ای در زمینه هنر و سینما برای ورود به بازار کار و کسب درآمد دوره های آموزشی برگزار می نماید.

گروه های آموزشی دپارتمان هنر و سینما:

 

گرافیک

سینمای دیجیتال

هنرهای دکوراتیو

هنرهای نمایشی

نقاشی

موسیقی

رشته صنایع دستی

 

دپارتمان توسعه توانمندی شخصی

مجتمع فنی تهران با راه اندازی دپارتمان توسعه توانمندی شخصی به آموزش و تربیت اشخاص برای کسب مهارت های زندگی به کمک علم روانشناسی و مدیریت خواهند پرداخت از جمله کسب مهارت هایی مانند اعتماد و عزت نفس، کشف توانمندی های شخصی، توانایی مدیریت افکار و احساسات و غیره

گروه های دپارتمان توسعه توانمندی شخصی:

سعادت

توسعه توانمندی های شخصی

دپارتمان تشریفات و گردشگری

این دپارتمان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه رشته مدیریت هتلداری و گردشگری و همچنین آموزش نیروی کار در مراکز خدماتی نظیر رستوران ها، کافه ها، مراکز تفریحی تشکیل گشته اند.

دوره های این دپارتمان شامل دوره های هتلداری و دوره های آشپزی است.

دپارتمان علوم مالی و حسابداری

با وجود اهمیت زیاد و بازار کار فراوان رشته حسابداری به یکی از پرطرفدار ترین رشته ها تبدیل گشته است دپارتمان علوم مالی و حسابداری به کمک اساتید مجرب خود با هدف اشتغال برای دانش پذیران دوره های زیر را برگزار می نماید:

مالی و حسابداری

بورس و سرمایه گذاری

دپارتمان تولید محتوا

مجتمع فنی تهران با داشتن کادر آموزشی مجرب و به روز آموزش های کاربردی در زمینه تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و برند سازی را در قالب دوره های آموزشی زیر در اختیار دانش پذیران قرار خواهد داد:

تولید محتوا

بازاریابی محتوا

دپارتمان مدیریت

در دپارتمان مدیریت مجتمع فنی تهران تمرکز بر روی ارایه خدمات به روز و کاربردی به مدیران و کارآفرینان می باشد تا کارآمدی و اثربخشی فعالیت هایشان به حداکثر رسد.

دوره های دپارتمان مدیریت:

ثبت نام دوره های مدیریت dba کوتاه مدت و MBA

ثبت نام دوره های مدیریت mba بلند مدت و DBA

دپارتمان مدرسه کسب و کار

مجتمع فنی تهران با هدف توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط و همراهی و همیاری کسب و کارها و ارایه خدمات آموزشی و کاربردی به آن ها، دپارتمان مدرسه کسب و کار را راه اندازی نمود. دپارتمان مدرسه کسب و کار با برگزاری دوره در قالب کارگاه و کار گروهی به بهره وری سازمانی و افزایش در آمد و کاهش هزینه ها کمک می نماید.

دوره های دپارتمان مدرسه کسب و کار :

جوانه ها (ویژه کسب و کار و استارتاپ اولی ها)

کافه کارآفرینی

دپارتمان گل و گیاه

دپارتمان گل و گیاه مجتمع فنی تهران به مهارت آموزی در حوزه تولیدات گیاهی پرداخته است. در این دپارتمان بیش از نیمی از زمان آموزش به شکل عملی و اجرایی می باشد و در گلخانه ها، نهالستان ها و کارگاه های آموزشی برگزار می گردد.

دوره های دپارتمان گل و گیاه:

 

کارگاه های گیاهی

فضای سبز داخلی

فضای سبز باز

زراعت

تولیدات گیاهی

گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از معتبرترین مدارکی می باشد که در سراسر کشور و در سطح بین المللی بغد از گذراندن دوره آموزشی و قبولی در آزمون برای متقاضیان پذیرفته شده صادر گشته است.

شرایط ثبت نام مجتمع فنی تهران

اگر که دانشپذیران عزیز تصمیم به ثبت نام در دوره های فنی و حرفه ای تهران را دارند، باید نخست شرایط و مقررات آموزشی را مطالعه کرده و بعد از آن با بررسی رشته های مجتمع فنی تهران دوره مورد نظر خود را از میان لیست دوره های مجتمع فنی تهران انتخاب کنند. توجه نمائید که رعایت موارد زیر برای ثبت نام الزامی می باشد:

مقررات عمومی

رعایت پیش نیاز دروس

حفظ حرمت محیط آموزشی

همکاری کامل با مسئولین مووسسه، واحد انتظامات و رعایت احترام متقابل

عدم مراوده خارج از عرف دانش پذیران دختر و پسر

رعایت مقررات مربوط به مکان نشستن دانش پذیران دختر و پسر در کلاس

عدم استفاده از خوراکی در راهروها و کلاس ها

رعایت نظافت محیط آموزشی

عدم استعمال دخانیات در محوطه مجتمع

عدم تجمع دانش پذیران در مقابل درب ورودی

عدم استفاده از تلفن همراه در کلاس

عدم حضور مهمان و همراه

استاندارد آموزشی برای استفاده از امکانات و تجهیزات به ازای هر دو نفر یک سیستم می باشد

رعایت حجاب اسلامی برای خانم ها الزامی می باشد

رعایت پوشش اسلامی برای آقایان نیز الزامی است

نکات لازم برای ثبت نام در مجتمع فنی تهران

درج صحیح اطلاعات در فرم ثبت نام

درج صحیح دروس و ساعات کلاس ها

در نظر گرفتن حد نصاب برای تشکیل کلاس ها

غیبت مجاز برای هر درس چهار هفدهم ساعات آن درس می باشد

نرم افزار Any desk دانلود و نصب گشته تا در بروز مشکل کارشناسان پشتیبان قادر باشد آن را رفع کند.

شرط موفقیت در هر دوره کسب حداقل نمره ۶۰ از ۱۰۰ می باشد.

متقاضیان ثبت نام در دوره های بین المللی موظف به پرداخت شهریه ریالی و ارزی است و باید شهریه ارزی خود را به صورت حضوری به مرکز مجری پرداخت کنید.

کلاس های عمومی در بازه اول تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل می باشد و کمپ های نوروزی در ایام نوروز برگزار می گردد.

در صورت اعمال تعطیلی از سوی نهادهای رسمی کشور، کلاس هایی که قابلیت دارند به شکل آنلاین برگزار می گردند.

بهتراست هر داوطلب پیش از آغاز کلاس آنلاین فیلم ویدیویی آموزشی را از بخش راهنما وب سایت تماشا نماید.

در صورت عدم تسویه شهریه بعد از گذشت سه جلسه امکان حضور در کلاس برای دانش پذیر وجودنخواهد داشت.

مدارک فنی و حرفه ای به سه دسته مدارک رسمی، مورد تایید و گذر مهارتی تقسیم می گردندند. نحوه اخذ این مدارک متنوع از یکدیگر بوده و در بعضی موارد داوطلبان باید حداقل نمره مشخص گشته در آزمون فنی را کسب نوده تا موفق به دریافت مدرک فنی گردند.

سایت مجتمع فنی تهران

انواع دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران بر روی سایت مجتمع فنی تهران قرار گرفته اند تا داوطلبان قادر باشند تا با ورود به آدرس سامانه ثبت نام دوره های مجتمع فنی تهران دوره مدنظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام نمایند. کلاس های آموزشی و مهارت محور مجتمع فنی تهران به صورت حضوری، آنلاین، حضوری/آنلاین و ترکیبی برگزار می گردند و داوطلبان قادر هستند تا جهت آشنایی با روند برگزاری هر یک از دوره ها به سایت مجتمع فنی تهران وارد شوند.

سایت مجتمع فنی تهران از امکانات متنوعی تشکیل گشته است و داوطلبان قادر خواهند بود تا با ورود به سامانه مذکور از اطلاعات گوناگونی همچون آشنایی با انواع دپارتمان ها و رشته های آموزشی، تقویم آموزشی، نحوه برگزاری کلاس های مهارت محور و … مطلع گردند تا قادر باشند با بهره مندی از جزئیات در دسترس هر دوره متناسب با وقت آزاد خود دوره مدنظر خود را انتخاب کنند.

مجتمع فنی تهران از مراکز و نمایندگی های بیشماری در سطح کشور برخوردار بوده که کلیه دوره های آموزشی، مهارت محور و تخصصی در هر رشته در هر نمایندگی قابل مشاهده می باشد. البته کلیه نمایندگی های ایجاد شده در هر شهر و استانی نیز در راستای هدف اصلی موسسه مجتمع فنی تهران یعنی ایجاد محیطی دانش محور در خور هر یک از داوطلبان شرکت کننده در دوره های آموزشی پیش می روند و به دنبال رضایت هر یک از متقاضیان از طریق ارائه خدمات آموزشی متنوع می باشند.

نحوه ثبت نام مجتمع فنی تهران

این آموزشگاه معتبر در تمام ماه های سال در دوره های متنوع اقدام به پذیرش دانشپذیران می نماید. نحوه ثبت نام در مجتمع فنی تهران برای همه ی کلاس ها به صورت آنلاین می باشد.

 

برای ثبت نام داوطلبان قادر خواهند بود تا از طریق آدرس وارد سایت مجتمع فنی تهرانشده. بعد از آن از بخش حساب کاربری گزینه ورود به حساب دانش پذیر را انتخاب نمایند.

مجتمع فنی تهران

اگر داوطلب دارای حساب کاربری نباشد باید بر روی گزینه ثبت نام کلیک نماید.

دوره های مجتمع فنی تهران

ندر ادامه می توانند نام، نام خانوادگی، کد ملی شماره موبایل خود را وارد کرده و سپس یک رمز عبور برای خود انتخاب و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایند.

 

شرایط ثبت نام مجتمع فنی تهران

 

در این مرحله کد تاییدی که به شماره همراه ارسال گشته و دانشپذیر باید کد مورد نظر را وارد کرده تا ثبت نام کامل گردد.

 

نحوه ثبت نام مجتمع فنی تهران

 

اکنون دانشپذیران قادر خواهند بود تا وارد پورتال گردند.

 

معرفی مجتمع فنی تهران

 

اگر دانشپذیر تصمیم دارد تا در یک کلاس ثبت نام نماید بهتر است از منوی سمت راست بالای صفحه وارد تقویم آموزشی گردد.

حال بر اساس مراکز و دپارتمان ها و جستجو داوطلبان قادر است تا بر اساس گروه آموزشی و دوره و تاریخ شروع کلاس ها درس مورد نظر خود را انتخاب نماید. نوع برگزاری آنلاین و حضوری کلاس را انتخاب نموده و با مشاهده دیگر اطلاعات گزینه ثبت نام را انتخاب نماید. در قسمت جزییات دوره متقاضیان قادر خواهند بود تا اطلاعات بیشتری از دوره را مشاهده نمایند.

فرم اطلاعات مربوطه را تکمیل نمائید و با زدن دکمه تایید و ادامه وارد مرحله پرداخت خواهید شد و با پرداخت شهریه ثبت نام شما انجام می گردد.

استعلام مدرک از مجتمع فنی تهران: اگر دانشپذیر یک دوره را در مجتمع فنی تهران گذرانده باشد، قادر خواهد بود تا به صورت آنلاین مدرک و استعلام گواهینامه فنی حرفه ای خود را انجام بدهد.

یکی از دوره های مورد علاقه دانشپذیران در مجتمع فنی تهران دوره تولید محتوا است که داوطلبان با شرکت در این دوره آموزشی قادر خواهند بود تا با انواع آموزش های لازم برای تولید محتوای متنی، ویدویی و صوتی آشنا گردند و با یادگیری مهارت های متنوع در این زمینه به سمت های شغلی ایجاد شده راه پیدا کنند.

هزینه ثبت نام در مجتمع فنی تهران

دوره های متنوعی در رشته های آموزشی مجتمع فنی تهران ارائه می شود که دانشپذیران قادر خواهند بود تا با ورود به سایت از شرایط ثبت نام، زمان شروع کلاس های آموزشی، هزینه ثبت نام در هر دوره و … مطلع گردند. در اصل با وجود 16 دپارتمان گوناگون در حوزه های متنوع نظیر علوم مهندسی، فناوری اطلاعات، برق قدرت، معماری، بورس و سرمایه گذاری، کودک و نوجوان و … دوره های مهارت محور تخصصی بر روی سایت ثبت نام دوره ها قابل مشاهده است.

دوره های مجتمع فنی تهران به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد و داوطلبان قادر هستند تا بنا بر شرایط خود یکی از دو نوع کلاس های آموزشی را برای یادگیری مهارت جدید انتخاب نمایند. به خاطر شرایط خاص برگزاری و اعتبار دوره های موجود هزینه ثبت نام در مجتمع فنی تهران در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت تا این اشخاص قادر باشند تا تصمیم گیری درستی جهت انتخاب دوره آموزشی خود انجام بدهند.

برای ثبت نام در دوره های آنلاین دانشپذیران قادر هستند تا جزئیات هر دوره نظیر روزهای برگزاری دوره، مدت زمان دوره، تاریخ شروع، هزینه ثبت نام در کلاس های آموزشی و غیره را با ورود به قسمت دوره های آنلاین بر روی سایت ثبت نام آنلاین بررسی نمایند. هزینه ثبت نام در هر یک از دوره های این اموزشگاهمتنوع است و دانشپذیران باید بر اساس تعداد سرفصل های ارائه گشته برای انواع محتواهای آموزشی نیز هزینه ای را پرداخت کنند که بسته به دوره های متنوع ارائه شده نمی توان هزینه دقیقی را اعلام نمائیم.

سوالات متداول درباره مجتمع فنی تهران

1- ✔️ مجتمع فنی تهران چیست؟
✔️ طبق متن مقاله، مجتمع فنی تهران با هدف مهارت آموزی و توسعه اشتغال فعالیت خود را آغاز نمود و سال های زیادی می باشد که با دوره های مهارت محور سعی در تربیت نیروی کار ماهر و کار آفرینی می نماید.

2- ✔️این آموزشگاه دارای چه دوره هایی می باشد؟
✔️ مجتمع فنی تهران شامل ۱۶ دپارتمان می باشد که هر یک از آن ها دوره های تخصصی و استاندارد حوزه خود را با هدف ارتقای مهارت دانش پذیران برگزار می نماید.

3- ✔️ ثبت نام  در این آموزشگاه دارای چه شرایطی می باشد؟
✔️ ثبت نام در این آموزشگاه فوق العاده دارای شرایطی نظیر رعایت پیش نیاز دروس، رعایت پوشش اسلامی برای آقایان و خانم ها و غیره می باشد که باقی شرایط در این مقاله بازگو شد .

همانطور که گفته شد مجتمع فنی تهران دارای نمایندگی های بسیاری در داخل تهران و خارج تهران است که یکی از بهترین نمایندگی ها مچتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان است. حال به این نکته خواهیم پرداخت که چرا اکباتان بهترین نمایندگی است .

ویژگی های که مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان را بهترین نمایندگی نموده است :

ویژگی های که مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان را بهترین نمایندگی نموده است :

ارائه گواهینامه معتبر
دسترسی سریع و آسان از طریق مترو ، اتوبوس و خودروی شخصی.
فضای آرام و دلنشین و مناسب آموزش.
اساتید ماهر و کارآزموده که سوابق اجرایی و عملیاتی در حوزه فعالیت خود را دارا می باشند.
دسترسی به مشاورین راهنما مجرب و متخصص .
مشاورین متخصص در حوزه مهاجرت و اعزام دانشجو.
کارگاه های به روز و امکانات شایسته مهارت آموزان ایرانی.
آموزش های حضوری ، آنلاین و ترکیبی در نمایندگی غرب.
و…

چرا مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان بهترین نمایندگی غرب تهران شناخته گشته است ؟

چرا مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان بهترین نمایندگی غرب تهران شناخته گشته است ؟

مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان همواره سعی را بر این داشته تا دوره هایی را برگذار کند که دارای بازار کار خوبی هستند و این کمک را به داوطلبان می نماید تا به آسانی وارد بازار کار گردند و بعد از ورود به بازار کار نیز قادر هستند تا پشتبانی اساتید خود را همچنان داشته باشند .

در این آموزشگاه متدهای آموزشی با متدهای آموزشی به روز دنیا برابر می باشد و در اکثر موارد آموزش ها پروژه محور هستند دانشپذیران قادر خواهند بود تا اطمینان داشته باشند که آموزش ها توسط بهترین اساتید ارائه می گردد.

در نظر داشته باشید که محیط آموزشی ارام و مناسب از مواردی می باشد که باعث می شود تا داوطلبان بهتر بتوانند آموزش هایی را که دریافت می کنند را یاد بگیرند که دراین آموزشگاه معتبر به لطف محیط دوستانه و صمیمی که بین کارکنان و دانشپذیران بر قرار می باشد دانشپذیران احساس راحتی و آرامش می نمایند.

بهتر است که نحوه دسترسی به محیط آموزشی از جمله مواردیمی باشد که باعث می گردد تا داوطلبان جذب آموزشگاه گردند لازم به ذکر است که اگر از خودروی شخصی استفاده می نمائید نیازی نیست که نگران جای پارک خودروی خود شوید و اگر هم تصمیم دارید برای رسیدن به مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید خبرخوب برای شما این خواهد بود که فاصله آموزشگاه ما تا ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه می باشد پس به اسانی آب خوردن قادر خواهید بود تا به آموزشگاه دسترسی پیدا کنید.

برای مطالعه بیشتر : آماده سازی مانکن برای مولاژ